Brandingul reprezinta un domeniu nou in Romania. Sunt foarte putini cei care stiu cu ce se ocupa acesta si pentru ce ar fi atat de important
Brandingul reprezinta un domeniu nou in Romania. Sunt foarte putini cei care stiu cu ce se ocupa acesta si pentru ce ar fi atat de important. Brandul este cel care face unicat fiecare produs/ servici, el fiind prezentat in primul rand prin logo, simbolul companiei format din continut (de obicei text), culoare si forma. Brandul unei firme importante trebuie updatat si adus la perfectiune in timp, deoarece clientii se schimba si, in consecinta, si nevoile si dorintele lor se modifica. Din aceasta cauza un brand trebuie sa fie mereu actualizat, astfel incat puterea mesajul transmim clientilor sa nu fie alterat de viteza cu care lumea se schimba.
Pentru a veni in ajutorul firmelor si companiilor romanesti care doresc atragerea unui numar cat mai mare de clienti si pastrarea lor pe termen indelungat, la JW Marriott Grand Hotel, se va desfasura pe data de 22-23 noiembrie 2006 primul dintr-o serie de evenimente de branding – Brand Camp. "Despre proces si metodologie in branding" aduce in discutie etapele a caror parcurgere este necesara pentru succesul unui brand.
Alaturi de profesionisti romani (Marius Ursache, Stefan Liute) si internationali (David Davis, Tony Spaeth s.a.) companiile interesate vor participa la conferinte si training-uri pe diverse teme ale fenomenului declansat de necesitatea brand-ului